неділю, 19 листопада 2017 р.

Містер Лис та трохи про лисозалежність Sewn Dreams

Цей рік точно можна назвати лисозалежним, бо з такою кількістю пошитих лисів можуть посперечатися лише минулорічні зайці.

Отже, в зв'язку з цим у Sewn Dreams екстренний випуск новин!



Лиси захопили Майстриню та вимагають викуп. Майстриня вміє шити ляльок, єдинорогів, слонів та сов, але Лиси зламали її волю та заставили працювати тільки на себе! Майстриня шиє лисів вдень та вночі!

Мета банди - захопити весь світ та приручити людей до подорожей. Врятуйте Майстриню, замовте ляльку!


Якщо лисячий конфлікт не буде вирішено, то мене точно зарахують до товариства анонімних лисоголіків. І свій день я починатиму з привітань: "Я Оля, і я шию Лисів". Деякі діти почали називати мене тьотя Оля з Лисеням. Хоча в частині про тьотю я б посперечалася ))

Мабуть, варто додати, що банда вже була помічена в інтер'єрі свого нового дому, з якого обіцяла розлетітись в якості подарунків. Тож захоплення світу в дії. І Лиси вже йдуть до Вас. Готуйте обійми та пишіть, якщо у вас теж є лисяча мрія. Як відомо, мрії зшиваються...



Немає коментарів:

Дописати коментар