вівторок, 5 грудня 2017 р.

Дід Мороз та Святий Миколай пишуть листи разом з Sewn Dreams

Попереду новорічні свята, а це означає, що час дива та казки, яку ми можемо створити разом!

Кілька років тому в грудні мені спало на думку привітати друзів та рідних з Новим роком інкогніто, так би мовити, від імені Діда Мороза. Я підготовула 45 різних листів та відправила їх звичайною поштою. Моя свекруха дуже дивувались, коли отримала листа. Вона подумала, що такі гарні та особисті  листи почали писати в адміністрації чергового депутата... Але потім вони відкрили листа, що був адресований брату.... і тут я себе спалила. Бо тільки я в сім'ї назваю його "брат Бориска". Мій шикарний план було викрито! Тим не менше, всі адресати отримали неймовірне задоволення, а це надихнуло мене розширити свої кордони.



Тому минулого року я запустила проект листів від Діда Мороза чи Святого Миколая (в залежності від того, хто шанується в конкретній родині). Тоді я відправила 25 листів зовсім незнайомим мені людям. Я отримала 25 різних історій, від яких щеміло серце. В тих історіях переплітались радість та смуток, в них було саме життя... Хтось потребував підтримки, когось варто було надихнути, а комусь просто розказати казкову історію про Новий рік, дива, сніг та святкових персонажів. Я писала і плакала від щирості почуттів, якими ділилися люди, від любові, що огортала неначе пуховим платком... Мені хотілося постукати цими звістками в кожну домівку, обійняти тих, хто там живе та подарувати маленьке диво, велику надію й трохи щастя.

Сподіваюсь, мені це вдалося! Бо цього року я знову запускаю свій проект новорічних авторських листів і запрошую вас взяти участь у ньому. Розіграш проводиться у моєму профілі в Інстаграмі. Поки що планується три переможці, але якщо буде багато заявок, то коло щасливчиків буде збільшено.

Для цього потрібно:

- підписатися на профіль @sewn.dreams в інстаграмі,

- поділитися конкурсним фото та вказати наступний текст під фото:

Хочу листа #дедмороз_пишет2017 от @sewn.dreams

Мова листа на вибір: російська чи українська. Прийом заявок до 10.12.2017. Розіграш - 11.12.17.

Немає коментарів:

Дописати коментар