субота, 3 червня 2017 р.

День 27. Відгук

У #ts_challenge_sewndreams тема, яка надихає усіх рукодільниць нашої планети - відгуки. Пропонується згадати кращий з них. Якщо чесно, то для мене кожен відгук є особливим. Ваші слова вселяють упевненість та окриляють, надихаючи рухатись далі. Момент, коли іграшка вперше зустрічається із замовником особливо хвилюючий для будь-якого майстра. Я люблю ваші фото, якими ви ділитеся зі мною. Але викладаю їх тільки з дозволу. Так що у мене їх набагато більше, ніж я їх показую.



Я пам'ятаю, як зраділа, отримавши те замовлення 1.5 роки тому. Чоловік хотів портретну ляльку дівчині. Тоді я не знала, що створюючи її, буду близька до того, щоб здатися. Було перероблено все в цій роботі! Джинси, піджак, футболка, сумка, волосся .... В якийсь момент я перестала розуміти, чи подобається взагалі те, що я роблю. Адже, це для мене важливіше, ніж просто виконати замовлення.

На допомогу прийшов чоловік. А так як вони із замовником обидва виявилися програмістами, то стали обговорювати замовлення через мене. Чоловік пояснював, що зробити, щоб наблизити ляльку до потрібного образу. Я перекроювала роботу та справа зрушила з місця. У фіналі вийшла лялечка дуже схожа на свою власницю, у точно такому ж одязі (тільки босоніжки замінили на балетки), з точною копією принта на футболці та з такою ж зачіскою. Правда, схожість з оригіналом показати не можу, дівчина попросила не викладати фото.

Я зробила це, не дозволила здатися без боротьби, і результат сподобався! Ось тому цей відгук запам'ятався мені надовго.