понеділок, 17 квітня 2017 р.

Лялечка Оксана з українським колоритом

Мені давно кортіло зробити ляльку в українському стилі, але чомусь до цього образу я рідко зверталась. Хоча в Австрію відправляла цілу п'ятірку Зайчиків-Вуханьчиків, а в США - лялечку-психолога з національним колоритом. Та більше до цієї теми не зверталась, а тут замовлення прийшло надто цікаве, щоб не зачесались руки зайнятися ним. Проте знову спочатку просили портретну ляльку, тож прийшлося вкотре пояснювати, чому мені не цікаві такі образи. Замысть портретності обіграли українську тему, бо дівчина, якій призначалась лялечка як раз щиро любить все, що пов'язано з нашою країною. До речі, на цей раз моя лялька лишилася в Україні, і стала неочікуваним подарунком на День народження для своєї нової матусі зі Львова. Це моя перша робота, що заїхала до улюбленого мною міста! Іменинниця сказала, що ця лялечка стане сімейною реліквією, яку вона передасть своїй донечці, а та, сподіваємось, наступним поколінням. Що ж мене до сліз розчулюють такі слова! Значить не даремно я колись взялась за голку з ниткою, аби піти за покликом серця та подолати упередження у тому, що мої руки не створені для ручної роботи.

Лялька в українському стилі від Sewn Dreams

На жаль, я тільки на фото помітила, що намисто лежить не так як потрібно, але лялечка була спакована, тому вже було не до перефотографувань. Насправді, намисто трохи довше, але трьохрядне. Оксана вирішила одягнути керсетку, розшиту нитками та бісером. Під платтям є нижня спідниця  та панталончики. Так що все по правилам!

До речі, цей тин чекав свого часу цілих два роки. Колись я купувала його на ярмарку, але не знала, куди прилаштувати, аж поки не почала робити цю ляльку. Загалом планувався трохи інший образ. Мені хотілось щось, накшталт, лісової мавки, але Ксюня, як справжня примхлива дівчина, завередувала і захотіла розширити образ.

Лялька в українському стилі від Sewn Dreams

Глечик мені дістався від подруги. Пришлося його трохи підфарбувати, бо напис "Умань" ніяк не хотів змиватись. Так що глечик прибув з найромантичнішого місця України і теж чекав свого часу півроку. Для мене він уособлення домашньої атмосфери та любові, яка ллється рікою в домі, де житиме лялечка.

Підставки мені напиляв знайомий. У мене тепер їх багато. Ще у Оксани є Кобзар з уривком вірша Тараса Шевченка, та я подумала, що він трохи зайвий, тому на фото без нього. Але замовниця дуже просила, тож я зробила мініатюрну книжечку.

Лялька в українському стилі від Sewn Dreams

А насамкінець покажу ще фото минулої лялечки принцеси Анабель з своєю  матусею у день вручення, яку мені надіслали на днях. Її теж дарували на День народження, а жити вона лишилась у Рівному.

Лялька Принцеса Анабель. Про неї ТУТ

Ось така чергова сторінка історії у ляльці, яку я перегорнула та почимчикувала далі до нового замовлення. До речі, воно теж лялькове. Тож згодом покажу і його. До нових зустрічей!

Лялька в українському стилі від Sewn Dreams


P.S. Роботу покажу в галереях  Вдохновение. Апрель


та Рукодельное кафе



Немає коментарів:

Дописати коментар