пʼятницю, 5 травня 2017 р.

День четвертий. Робоче місце

Пам'ятаєте вчорашню історію про творчий будиночок та його стіни з матеріалів? Так ось сьогодні я вперше покажу кузню, в якій ці самі матеріали куються, аби бути схожими на ваші пошиті мрії.




Моє робочо-творче місце являє собою затишний куточок, до якого я йшла досить довго. Міграція по столу, а стола по кімнаті однокімнатної квартири не дозволяла пустити коріння. Я, немов чужоземка, змінювала адреси, переїжджаючи з місця на місце. І ось з часом, знайшлася постійна прописка в кімнаті і з’явилось відчуття, що я нарешті вдома. Такий собі будинок у будинку! Особливо гостро це проявилося після придбання стелажа. На нижніх ярусах тепер лежать матеріали, а на двох останніх - експонуються готові роботи і тарілки з моєї колекції. До речі, їх у мене вже близько 30 штук. Але це вже інша історія.


Тканини зберігаються у коробках з розподілом за кольорами. Окремо у великій коробці лежать плюши, фліси, фетр та інші тканини для тілець. У клейових матеріалів теж є свій будиночок, адже я використовую флізелін для ущільнення тканини при пошитті тілець для ляльок, а іноді ущільнюю їм навіть плюш, якщо не хочу, щоб він тягнувся у певному напрямку.




Для ґудзиків, бісеру, шплінтів і оченят я прикупила бокси з комірками. Наповнювач в основному живе на балконі, так як його я купую оптом. Але для поточного проекту у мене є пакет з кнопкою, в який я набираю його маленькими порціями. Це дуже зручно. Мереживо намотую на бобіни, що залишилися після фольги або стрейчплівки, і зберігаю в контейнері. Нитки теж живуть у коробочці, а ось для шпульок на аліекспрессі я замовляла спеціальні боксики. Кольорів ниток у мене багато, так що такі коробки дуже зручні.

На Новий рік ми прикрасили стелаж гірляндою, і я вирішила лишити її для натхнення. Іноді вмикаю собі казку.

Ось така історія про моє робоче місце в рамках #ts_challenge_sewndreams
Далі розкажу вам про кольорову тему Пошитих мрій. До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар