середу, 3 травня 2017 р.

Лунтик

Знайомтеся! Це Лунтік і Вадя - наш старший хрещеник. Він дуже любить мої іграшки і завжди просить маму показати нові фотографії моїх робіт.


Игрушка ручной работы Лунтик

Вадя був у нас в гостях і захотів собі подуху-смєюху, як наші смайли, тільки з ручками, ніжками і вушками. Днями йому виповнилося 5 рочків. Я довго вирішувала, кого ж йому подарувати - собачку, єнотика, кота або ж панду, наприклад. Але в останній момент його мама згадала про любов до Лунтіка. 


Игрушка ручной работы Лунтик


Так що анатомія бузкового звіра була вивчена мною вздовж і впоперек. Виявилося, у нього є хвіст, а на руках 4 пальця. Для натхнення прийшлося подивитись трохи мультик.





У Ваді зараз такий вік, коли все повинно бути схожим на оригінал. І я переживала, раптом не вийде. З цими мультяшними образами складно - крок вправо, крок вліво і ти вже створив щось своє. Але Вадя не просто впізнав, а відразу й полюбив свого друга, дозволив себе з ним сфотографувати і тепер всюди з ним гуляє.





Спочатку була задумка зробити йому іграшку-подушку для сну з нею, але вчора мені вже надіслали нові фото Лунтіка з прогулянок по Києву. Так що Лунтік, взявши приклад з Містера Лиса, стає не просто другом для сну, а ще й мандрівником. До речі, саме завдяки Ваді колись у мене з'явився в асортименті рюкзачок для діток, а тепер новий бузковий звір.

Лунтік має цілих 40 см зросту. Вміє крутити лапами і робити фінт вухами. Як це, запитайте у нього самі!


Так що у Sewn Dreams з'явився новенький звір. А я прауюю далі, щоб скоро познайомити вас з не менш цікавою роботою.


P.S. Роботу покажу в галереях  Вдохновение. Май


та Рукодельное кафе

Немає коментарів:

Дописати коментар