вівторок, 9 травня 2017 р.

День п'ятий. Кольори

Кажуть, вбити роботу можна на кожному етапі її створення. Ось з такої небезпечної ноти й почнемо сьогоднішню розмову про поєднання кольорів у рамках #ts_challenge_sewndreams . А тих, хто дочитає до кінця чекає не менш шокуюча інформація на задану тему.

Вибір кольору - етап дуже відповідальний. Для мене цей процес часом є одним з найдовших. Спочатку я дивилася роботи інших майстрів та намагалася повторити їхні поєднання. Виручали й магазини тканин із запропонованими варіантами текстилю. Зараз я вже майже не шукаю готові рішення, а просто відчуваю, якою хочу бачити ту чи іншу іграшку.



У роботі я визначаю один основний колір, який і зіграє головну скрипку в моєму оркестрі. До нього вже підбираються ті, що найбільш вигідно його відтіняють. При цьому не обов'язково використовувати основний колір у великій кількості. Важливо, щоб при першому погляді на роботу було зрозуміло, хто в цьому домі головний.

Мої Единорожки Фльор та Жасмінка були найважчим поєднанням в плані кольору. Посеред процесу створення я засумнівалася у своєму виборі. Але в самому кінці я зрозуміла, що хоча це і незвично для мене, проте, дуже подобається.



Улюбленим кольором для мене був і залишається помаранчевий. Особливо надихаэ його поэднання з зеленим. У моїх роботах його найбільше. А ось чистий чорний я обходжу стороною. Тільки одного разу я використовувала його для фартуха ляльки, тому що того вимагала схожість з фото людини, але це не зіпсувало образ.







Де шукати натхнення? У природі, у фотографіях з інтернету, в готових палітрах кольорів на спеціальних сайтах, в ідеях дітей. Часом вони пропонують досить сміливі і цікаві бачення.




І на останок. Чи знаєте ви, що назви «Куропаткіни очі», «Стегно переляканої німфи», «Закохана жаба», «Останній подих жако» - це не плід моєї нестримної фантазії, а справжнісінькі кольори, що відповідають світло-червоному, блідо-рожевому, зеленувато-сірому і моєму улюбленому помаранчевому. Так що пора мучити невідомого мені Жако, заради створення апельсинового настрою у Sewn Dreams!

Немає коментарів:

Дописати коментар