неділю, 14 травня 2017 р.

День 11. Мій перший вихід у світ

Ви вже зрозуміли, що в кінці травня особливо уважним читачам можна буде іспит на знання історії Sewn Dreams влаштовувати? 

А раз так, то продовжу участь у #ts_challenge_sewndreams. Тема дня - Мій перший вихід у світ. У цього питання є дві складові, а саме, он-лайн та живий вихід.

Я вийшла в он-лайн досить швидко, створивши блог. Не могла показати роботи майбутній замовниці. Так з'явився мій простір, в якому я несміливо публікувала перші пости. Як же я боялася, натискаючи кнопку Публікація! Мій перший пост був датований 22-им грудня 2013 роком і коротенько розповідав про зайку Люсю - ТУТ. Як бачите, я не була така багатослівна раніше. Я боялася писати... Подолати мої страхи допомогли знайомства в блогосфері з тими, хто активно та легко спілкувався зі своїми фолловерами. Зараз мені легше писати, щоправда, публікуючи казки або розповіді з роздумами, я все ще хвилююся.


Мій живий вихід відбувся у жовтні 2015 року і став єдиним до сьогоднішнього дня. Я брала участь в осінньому ярмарку. До цієї події мені допомагали готуватися всі близькі. Хтось фарбував прищіпки для вухатих зайців, хтось діставав вазу у вигляді кореня, хтось лаявся з фірмою по оренді столів та домагався бажаного за дві години до події, хтось звозив гарбузи, сіно, качани кукурудзи з села, хтось збирав осіннє листя в лісі, хтось носився по Епіцентрам у пошуках забору, бо мені хотілося зробити фотозону для гостей стенду .. . 




В результаті біля мене топталися відвідувачі, всім кортіло отримати фото на пам'ять у вінку, спеціально замовленому для цієї мети. Діти качали зайців, підвішених на прищіпки, а я отримала море задоволення від події та підтримки близьких! Докладніше про це можна почитати ТУТ




Правда, більше я у світ наживо не виходила. Здебільшого через непомірно високі ціни на участь у виставкових заходах. Але якщо це станеться ще раз, я вже знаю, як оформлю свій стенд

Немає коментарів:

Дописати коментар